Μουσείο Ηρακλειδών

Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 13 Μαρτίου 2015 20:09

PART1h 002

Tο Φεβρουάριο η Πέμπτη τάξη πήγαμε στο Μουσείο Ηρακλειδών. Το θέμα του μουσείου ήταν τα μαθηματικά. Στην αρχή   ανεβήκαμε σε μια   μικρή αίθουσα και πήραμε τις θέσεις μας. Μιλήσαμε για τα μαθηματικά όπως για το ότι τα μαθηματικά υπάρχουν παντού γύρω μας. Υπάρχουν στην ζωγραφική. Δηλαδή τα σχήματα, τα μοτίβα είναι μαθηματικά. Στη μουσική οι νότες, το πεντάγραμμο, τα σχήματα που συμβολίζουν τις νότες, τα σχήματα των οργάνων. Μετά σχολιάσαμε τους πίνακες που βρίσκονταν πίσω μας. Αργότερα είδαμε τρία βιντεάκια μικρού μήκους. Το πρώτο είχε αφορμή την ταινία «Η χορωδία». Η δεύτερη έδειχνε παραλληλόγραμμα και τετράγωνα που συμβόλιζαν τις νότες του ?Για την Ελίζα? του Beethoven κι έναν άνθρωπο που έπαιζε αυτό το κομμάτι. Το τρίτο έδειχνε ένα παιδάκι που έπαιζε βιολί.

Μετά ανεβήκαμε στον πάνω όροφο και βρεθήκαμε μπροστά από ένα έργο τέχνης που καταλάμβανε όλο τον τοίχο. Απεικόνιζε μια μητέρα που μιλούσε στο παιδί της από το μπαλκόνι. Ο θεατής μπορούσε από εκεί που βρισκόταν να δει το έργο τέχνης σαν να βρισκόταν από πάνω αλλά και από κάτω.

Στη συνέχεια μπήκαμε σε μια αίθουσα με πειράματα. Μερικοί από εμάς τα λατρέψαμε γιατί ήταν σαν παιχνίδια. Χωριστήκαμε σε ομάδες και η κάθε ομάδα διάλεξε ένα πείραμα. Όλες οι ομάδες δοκίμασαν όλα τα πειράματα.

Ύστερα μπήκαμε σε μια άλλη αίθουσα με άλλου είδους πειράματα. Παρατηρήσαμε έναν πίνακα που έμοιαζε με τρισδιάστατο. Η ξενάγηση μας τελείωσε πιο γρήγορα απ? ότι περιμέναμε.

Ήταν μια εκπαιδευτική εκδρομή διαφορετική από τις άλλες.

Αλεξάνδρα Πρέζα Ε1

 

PART4h 002PART3h 002