8ο Δημοτικό Σχολείο Aγίας Παρασκευής

Επίσκεψη στο Πυροσβεστικό Σώμα

Οι μαθητές του Δ2 τμήματος γράφουν τις εντυπώσεις τους από την επίσκεψη στο Μουσείο του Πυροσβεστικού Σώματος που πραγματοποιήθηκε την 1η Νοεμβρίου 2012.

Εντυπώσεις από την επίσκεψη στο Μουσείο του Πυροσβεστικού Σώματος

Την προηγούμενη εβδομάδα επισκέφθηκα με την τάξη μου το Μουσείο του Πυροσβεστικού Σώματος. Ήταν μια ωραία εκδρομή και μάθαμε πολλά ωραία πράγματα.

Το μουσείο ήταν τεράστιο! Βέβαια δεν μπήκαμε κατευθείαν στον κύριο χώρο του αλλά σε ένα τεράστιο γκαράζ που ήταν γεμάτο με κόκκινα πυροσβεστικά οχήματα και πολλές μοτοσυκλέτες. Τα περισσότερα από τα οχήματα χρησιμοποιήθηκαν σε διάφορες εποχές για να βοηθήσουν τους πυροσβέστες στο δύσκολο έργο τους.

Μπαίνοντας στο μουσείο είδαμε πυροσβεστικούς κόμπους, κράνη, διάφορα είδη στολών (για πυροσβέστες, για δύτες, για σκιέρ) μετάλλια και παράσημα πυροσβεστών καθώς και πολλούς πυροσβεστήρες. Επίσης είδαμε ειδικές σκάλες και κάποια τσεκούρια που χρειάζονται οι πυροσβέστες για να απεγκλωβίζουν άτομα σε περίπτωση πυρκαγιάς.

Στη συνέχεια, μας μίλησαν δύο πυροσβέστες για την αξία και τους κινδύνους του επαγγέλματός τους και μας έδειξαν φωτογραφίες και βίντεο, όπου οι πυροσβέστες βοηθούσαν με πυροσβεστήρες, ειδικά οχήματα και ελικόπτερα στην κατάσβεση διαφόρων πυρκαγιών.

Μετά, είδαμε μικρογραφίες και παιχνίδια που σχετίζονταν με την πυροσβεστική και στο τέλος μας άφησαν να δοκιμάσουμε ένα κράνος από τη συλλογή του μουσείου.

Η επίσκεψη στο μουσείο ήταν πάρα πολύ ωραία εμπειρία και εύχομαι να ξαναπάω σε αυτό πάρα πολύ σύντομα.

Αλέξανδρος Γαζής

Εντυπώσεις από το Mουσείο του Πυροσβεστικού Σώματος

Γεια σας! Είμαι ο Θάνος και θα σας περιγράψω πως πέρασα στο Πυροσβεστικό μουσείο.

Όταν φτάσαμε στο Πυροσβεστικό μουσείο, μας ξενάγησαν πυροσβέστες και μας έδειξαν παλιά πυροσβεστικά οχήματα που έκαναν πολλές χρήσιμες δουλειές. Αμέσως μετά είδαμε ένα βίντεο όπου οι πυροσβέστες προσπαθούσαν να σβήσουν τη φωτιά. Μετά πήγαμε σε κάποιες αίθουσες που είχαν πυροσβεστικά οχήματα της εποχής του 1940 και μία αίθουσα που είχε διάφορα είδη από πυροσβεστικά κράνη. Εν τω μεταξύ υπήρχε μία κόκκινη αίθουσα με δύο στήλες που έγραφαν ονόματα πυροσβεστών που σκοτώθηκαν μάχοντας με τη φωτιά.

Τα καλά μας νέα ήταν ότι φορέσαμε στο κεφάλι μας ένα χρυσό κράνος κι ότι ρίξαμε νερό με τη μάνικα.

Σας προτείνω να πάτε σε αυτό το μουσείο. Είναι φανταστικά!!!

Θάνος Δημητρόπουλος

Εντυπώσεις από την επίσκεψη στο Μουσείο του Πυροσβεστικού Σώματος.

Την Πέμπτη 1 Νοεμβρίου του 2012 επισκεφθήκαμε το μουσείο Πυροσβεστικού Σώματος, που βρίσκεται στην Παλλήνη. Η χαρά μου ήταν απερίγραπτ. Περίμενα πώς και πώς εκείνη την ημέρα.

Όταν φτάσαμε μας υποδέχτηκε ο κ. Γιώργος, ένας παλιός πυροσβέστης, ο οποίος τώρα ξεναγεί τους επισκέπτες του μουσείου. Μας εντυπωσίασαν δύο πυροσβεστικά οχήματα που τα ονόμασαν ανάλογα με τα χαρακτηριστικά τους. Το ένα πυροσβεστικό όχημα το ονόμασαν «Ηρακλή» γιατί ήταν δυνατό όχημα, το άλλο, που μας άρεσε περισσότερο, γιατί είχε τρεις θήκες για να μπαίνουν τα απαραίτητα εργαλεία για να σβήσουν τις φωτιές οι πυροσβέστες, το ονόμασαν «Ορέστη» .

Ο κ. Γιώργος μας έδειξε κάποιο video με πυρκαγιές και διάφορα πυροσβεστικά οχήματα. Με την επίσκεψη αυτή το μυαλό μας ταξίδεψε στις τρομαχτικές πυρκαγιές, καθώς και στις μάχες που δίνουν οι πυροσβέστες με τις φλόγες. Δεν ξεχνούμε επίσης ότι κάποιοι πυροσβέστες θυσίασαν ακόμα και την ζωή τους για να σώσουν ένα δάσος, ένα σπίτι που καιγόταν ή να βοηθήσουν κάποιο συνάνθρωπό μας που είχε εγκλωβιστεί στις φλόγες και κινδύνευε.

Αυτό που μας άρεσε περισσότερο είναι ότι ο κ. Γιώργος μας άφησε να ρίξουμε νερό με την μάνικα σαν μικροί πυροσβέστες.

ΑΥΤΗ Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΘΑ ΜΑΣ ΜΕΙΝΕΙ ΑΞΕΧΑΣΤΗ!!!!

Δήμητρα Τύπα - Σοφία Αλεξίου

Επίσκεψη στο Μουσείο

Την Πέμπτη που μας πέρασε πήγαμε εκδρομή στο μουσείο πυροσβεστικού σώματος.

Όταν φτάσαμε ένας κύριος μας έδειξε διάφορα πυροσβεστικά οχήματα. Μετά πήγαμε στον πάνω όροφο και είδαμε ένα DVD για την πυροσβεστική. Ύστερα μπήκαμε στο μουσείο, εκεί είδαμε παλιές πυροσβεστικές στολές, παλιά πυροσβεστικά οχήματα , πυροσβεστικά κράνη και άλλα.

Αυτή η εκδρομή είναι η πιο ωραία από όλες για αυτό δεν θα την ξεχάσω ποτέ!!!

Χαρά Γλύκου

Πώς πέρασα στο Μουσείο του Πυροσβεστικού Σώματος

Σήμερα πήγαμε στο μουσείο πυροσβεστικού σώματος.

Εκεί πρώτα πρώτα μας πήγε ο ξεναγός σε ένα χώρο ο οποίος είχε πολλά πυροσβεστικά φορτηγά, και στο καθένα είχαν δώσει από ένα όνομα, όπως Φρόσω, Ιάσονα και Ηρακλή.

Μετά πήγαμε και είδαμε video το οποίο έδειχνε τι κάνουν οι πυροσβέστες όταν κάπου εκδηλώνεται φωτιά.

Επίσης πήγαμε σε πολλές αίθουσες. Περισσότερη εντύπωση μου έκαναν οι στολές που φορούν πυροσβέστες όταν βουτούν μέσα στη θάλασσα, όταν πηγαίνουν στα βουνά και στις πυρκαγιές.

Αυτό που με συγκίνησε ήταν δυο στήλες που έδειχναν ονόματα πυροσβεστών που πέθαναν σβήνοντας τη φωτιά.

Αργότερα πήραμε ένα λάστιχο που έβγαζε νερό και πετάξαμε ψηλά το νερό, ήταν σαν να έβρεχε.

Στο μουσείο πέρασα τέλεια.

Ναταλία Σίδερη

Μια ωραία εδρομή

Την 1η Νοεμβρίου πήγαμε με την τάξη μας στο πυροσβεστικό μουσείο.

Μόλις μπήκαμε μέσα, μας έδειξαν πυροσβεστικά φορτηγά. Μάλιστα τους είχαν δώσει και ονόματα. Το ένα το ονόμασαν Ηρακλή γιατί ήταν δυνατό. Ήταν πολύ «χοντρά» όλα τα φορτηγά!

Μετά ανεβήκαμε στους ορόφους. Μπήκαμε σε μια αίθουσα. Υπήρχε μια στολή τσολιά κι εμείς σκεφτήκαμε: «Τι τους χρειάζεται τους τσολιάδες η πυροσβεστική»; Μας είπε ο ξεναγός ότι παλιά δεν υπήρχαν πυροσβέστες και έπαιρναν τους τσολιάδες.

Στο τέλος ρίξαμε με   την μάνικα.

Ήταν η πιο ωραία εκδρομή !!!!

Βασίλης Γραμματικάκης -Κωσταντίνος Κόβρας Παππάς

Εκδρομή στο Μουσείο.

Στην εκδρομή   περάσαμε υπέροχα, μας έκανε εντύπωση ότι όλα τα οχήματα ήταν έτοιμα για ώρα ανάγκης.

Είδαμε φωτογραφίες με πυροσβέστες που ήταν έτοιμοι να σβήσουν τη φωτιά, επίσης είδαμε τα ειδικά ρούχα που φοράνε οι πυροσβέστες.

Όταν φεύγαμε χτύπησε το κουδούνι για να πάνε οι πυροσβέστες να σβήσουν μια φωτιά.

Αυτή η μέρα θα μας μείνει αξέχαστη.

Αλεξία Κόλα - Ελευθερία Ζαλοκώστα

Εκδρομή στο Μουσείο της Πυροσβεστικής.

Στην εκδρομή που πήγαμε περάσαμε πολύ ωραία. Εκεί είδαμε διάφορα πυροσβεστικά οχήματα που δεν τα είχαμε ξαναδεί.

Όταν πήγαμε στον δεύτερο όροφο μας έδειξαν ένα μικρό βίντεο, μετά μας ξενάγησαν σε διάφορους χώρους. Ένας χώρος από αυτούς που μας ξενάγησαν ήταν πολύ ιερός, γιατί εκεί ήταν τα ονόματα των πυροσβεστών που θυσίασαν τη ζωή τους για κάποιους άλλους.

Τέλος ρίξαμε νερό με τη μάνικα.