Company Logo

Ανθρωπιστική Βοήθεια

Εκπαιδευτικοί που συνεργάστηκαν: Μπαραμπούτη Μ., Μωυσή Τ., Μπελεγρίνου Μ., Κόκκορης Εμμ.

Διάρκεια: 15 διδακτικές ώρες

Περιγραφή Δραστηριότητας:

ΒΗΜΑ 1: Οι δασκάλες των τάξεων ευαισθητοποιούν τα παιδιά σε θέματα αλληλεγγύης, αλληλοβοήθειας, εθελοντισμού και προσφοράς με χρήση καταιγισμού ιδεών και εργασίας σε ομάδες.

ΒΗΜΑ 2: Ο καθηγητής της πληροφορικής στο εργαστήριο δίνει τις παρακάτω ιστοσελίδες στα παιδιά: www.mazigiatopaidi.gr, www.hamogelo.gr.

Τα παιδιά ερευνούν τα παρακάτω:

  • Στόχοι- Σκοποί του κάθε ιδρύματος- οργανισμού
  • Τι χρειάζονται;
  • Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε;

Κρατούν σημειώσεις τις οποίες θα χρησιμοποιήσουν για να συντάξουν ένα κείμενο το οποίο θα μοιραστεί στις τάξεις.

BHMA 3: Οι ομάδες της ΣΤ τάξης (10 ομάδες) αναλαμβάνουν να ενημερώσουν τις τάξεις του σχολείου για τη δράση τους. Η Στ1 αναλαμβάνει Α1, Α2, Ε1, Ε2, Δ3 και τη ΣΤ1. Η Στ2 αναλαμβάνει Β1, Β2, Γ1, Γ2, Δ1, Δ2 και τη ΣΤ2.

Πώς θα γίνει η ενημέρωση: Με τη βοήθεια των δασκάλων της τάξης τους συντάσσουν κείμενο που θα περιέχει τις πληροφορίες που συνέλεξαν από την έρευνά τους στο μάθημα Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών. Αναγράφουν συγκεκριμένα εκτός από τους σκοπούς των ιδρυμάτων τι ακριβώς αποφάσισαν να μαζέψουν. Αυτά τα είδη μπορούν να ποικίλλουν και να διαφέρουν από τάξη σε τάξη.

Το σύνθημα θα είναι όχι πολλά είδη αλλά όλοι από ένα είδος και μάλιστα σε συγκεκριμένη ημερομηνία το κάθε τμήμα. Δηλαδή ο στόχος μας είναι όλοι να ευαισθητοποιηθούν.

«Όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά»

Το κείμενο το γράφουν σε επεξεργαστή κειμένου στο μάθημα Πληροφορικής-Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών.

Βήμα 4: Οι υπεύθυνοι της κάθε ομάδας φέρνουν τα χαρτόκουτα μέσα στα οποία θα συλλέξουν τα είδη. Στα κιβώτια αναγράφεται το περιεχόμενο και ο προορισμός με καθαρά ευανάγνωστα γράμματα.

Βήμα 5: Επικοινωνούμε με το σύλλογο γονέων για να μεταφέρουμε τα κιβώτια στους συλλόγους.





Copyright © 2011-2012 8ο Δ. Σ. Αγίας Παρασκευής Σχεδιασμός, Ανάπτυξη, Συντήρηση Ιστοσελίδας