8ο Δημοτικό Σχολείο Aγίας Παρασκευής

Οι μαθητές του Δ2

Καλό Καλοκαίρι

Το Τμήμα Δ'2 (σχολικό έτος 2015-2016) σας εύχεται Καλό Καλοκαίρι με τα καραβάκια του!!!

kalo kalokairi 16

Οι εργασίες του Δ2 (Σχολικό έτος 2015-2016)

Για να δείτε τις εργασίες του Δ2 για το Σχολικό έτος 2015-2016, πατήστε εδώ

2η ξένη γλώσσα

Επιλογή 2ης ξένης γλώσσας για τα παιδιά της Δ΄Δημοτικού

Γαλλικά ή Γερμανικά

 

countries

 

Οι γονείς και οι κηδεμόνες των μαθητών που θα φοιτήσουν κατά το σχολικό έτος 2014-2015 στην Ε΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου πρέπει να συμπληρώσουν δήλωση με τη γλώσσα προτίμησης του παιδιού τους (Γαλλική ή Γερμανική) και να την καταθέσουν στη Δ/ντρια του Σχολείου έως 6 Ιουνίου 2014. Παρακαλούνται οι γονείς, εκτός αν είναι απολύτως σίγουροι για την επιλογή τους, να μη σπεύσουν άμεσα να καταθέσουν τη δήλωση αλλά να ενημερωθούν για την επιλογή, τη σημασία και τη χρησιμότητα της 2ης ξένης γλώσσας από:

α)  την αναλυτική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ,

β) την κοινή επιστολή των Σχολικών Συμβούλων της Γαλλικής Γλώσσας κ.Φωτιάδου Θηρεσίας και της Γερμανικής Γλώσσας κ.Ιωαννίδου Σοφίας,

γ) την επιστολή της Σχολικής Συμβούλου της Γαλλικής Γλώσσας κ.Φωτιάδου Θηρεσίας και

δ) την επιστολή της Σχολικής Συμβούλου της Γερμανικής Γλώσσας κ.Ιωαννίδου Σοφίας 

 

Υπεύθυνη Δήλωση Γονέα 

Επιλογή Β' Ξένης Γλώσσας (Δ' τάξη)

Οι γονείς των μαθητών της Δ? Τάξης καλούνται να συμπληρώσουν την υπεύθυνη δήλωση επιλογής της Β? ξένης γλώσσας και να την παραδώσουν στο σχολείο έως τις 30/5/2013. Η διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας, Γαλλικής ή Γερμανικής πραγματοποιείται για δύο (2) ώρες την εβδομάδα στις Ε ?& Στ ? τάξεις.

Σας γνωρίζουμε ότι ο ελάχιστος αριθμός μαθητών για τη δημιουργία τμήματος διδασκαλίας ξένης γλώσσας είναι 12 μαθητές. Σε περίπτωση μη συμπλήρωσης του απαιτούμενου ελάχιστου αριθμού μαθητών για τη δημιουργία τμήματος σε μία γλώσσα προτίμησης, τότε οι μαθητές ακολουθούν υποχρεωτικά την επιλογή με τις περισσότερες προτιμήσεις.

Ενημερωθείτε για τη Γερμανική Γλώσσα από τη Σύμβουλο των Γερμανικών, κ. Ιωαννίδου Σοφία. (pdf)

Εντυπώσεις από την εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο του Μαραθώνα, τον Τύμβο και το φράγμα της λίμνης του Μαραθώνα

Επίσκεψη στον Μαραθώνα.

 

Την Τρίτη 5 Φεβρουαρίου πήγα εκδρομή με την τάξη μου στον Μαραθώνα.

Πρώτα πήγαμε στο Μουσείο του Μαραθώνα, όπου μας μίλησαν για τον Μαραθώνιο δρόμο. Θαυμάσαμε τους αθλητές και τα κατορθώματά τους.

Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε μια ταινία για τη μάχη του Μαραθώνα, είδαμε έτσι πώς παρατάχθηκαν οι Αθηναίοι και πώς οι Πέρσες.

Ύστερα επισκεφθήκαμε τον Τύμβο του Μαραθώνα. Εκεί είδαμε τον τάφο στον οποίο είχαν θαφτεί όσα σώματα Αθηναίων είχαν βρεθεί.

Μετά από τον Τύμβο πήγαμε στο φράγμα της λίμνης του Μαραθώνα! Αλλά δυστυχώς δεν μπορέσαμε να περπατήσουμε κατά μήκος του. Το θέαμα όμως από το λεωφορείο ήταν εντυπωσιακό!

Ήταν η πιο όμορφη εκδρομή!!!!!

Βασίλης Γραμματικάκης

 

 

Μια εκπαιδευτική εκδρομή.

 

Σήμερα ο προορισμός μας ήταν το Μουσείο του Μαραθώνα.

Μέσα σ? αυτό υπήρχαν μετάλλια, τρόπαια και δάδες ενώ στους τοίχους ήταν γραμμένα τα ονόματα, οι πόλεις και οι ημερομηνίες του κάθε μαραθωνίου.

Σε μια αίθουσα, αντικρίσαμε κάποιες φωτογραφίες από τους νικητές των μαραθωνίων. Είδαμε το μετάλλιο του Έλληνα Σπύρου Λούη, ο οποίος το κέρδισε στον Μαραθώνιο της Αθήνας το 1896. Ο Σπύρος Λούης ήταν νερουλάς, κι όμως τερμάτισε πρώτος, παρ? όλο που ήταν πολύ δύσκολο.

Μετά μάθαμε για τον Έλληνα Στέλιο Κυριακίδη που ήθελε να πάρει μέρος στον μαραθώνιο της Νέας Υόρκης, όμως ήταν τόσο πολύ φτωχός που δεν μπορούσε να πληρώσει ούτε τα εισιτήρια. Γι? αυτό πούλησε κάποια πράγματα του σπιτιού του. Λόγω δε της κακής φυσικής κατάστασής του δεν του επέτρεπαν να συμμετάσχει. Εκείνος όμως δήλωσε ότι θα είναι υπεύθυνος για τη ζωή του. Έτσι, τον άφησαν να αγωνιστεί. Για την προσπάθειά του, ανταμείφθηκε με την πρώτη θέση.

Κατόπιν μας εξήγησαν ότι σε κάθε μαραθώνιο οι αθλητές έτρεχαν σαράντα δύο χιλιόμετρα και εκατόν ενενήντα πέντε μέτρα.

Στη συνέχεια είδαμε τα παπούτσια, τις φανέλες και τα τρόπαια κάποιων αθλητών από άλλες χώρες.

Μετά παρακολουθήσαμε στην αίθουσα προβολών ένα βίντεο για την επανάσταση των ελληνικών πόλεων της Μικράς Ασίας εναντίον των Περσών. Είδαμε τους Αθηναίους και τους Ερετριείς να στέλνουν βοήθεια στους Έλληνες της Μικράς Ασίας για να πολεμήσουν τους Πέρσες οι οποίοι ήθελαν να τους κατακτήσουν. Παρακολουθήσαμε την προετοιμασία των Αθηναίων προκειμένου να αντιμετωπίσουν τους Πέρσες οι οποίοι ήθελαν να τους εκδικηθούν. Δέκα χιλιάδες Αθηναίοι στρατιώτες και χίλιοι Πλαταιείς παρατάχθηκαν στον Μαραθώνα. Οι Πέρσες είχαν δύο χιλιάδες ιππείς, τρεις χιλιάδες τοξότες και είκοσι χιλιάδες πεζοπόρους. Ο Μιλτιάδης πήρε ένα πολύ μεγάλο ρίσκο. Έβγαλε στρατιώτες από τη μέση κι ενίσχυσε πιο πολύ τα πλάγια. Τελικά νίκησαν οι Αθηναίοι και οι Πλαταιείς.

Ύστερα μπήκαμε στο λεωφορείο και πήγαμε στον Τύμβο. Πρώτα είδαμε μία μακέτα η οποία παρουσίαζε όλη την περιοχή όπως ήταν τότε, τα βουνά, τη θάλασσα, το μικρό και το μεγάλο έλος και πώς παρατάχθηκαν οι Αθηναίοι για να εμποδίσουν τους Πέρσες να φτάσουν στην Αθήνα. Είδαμε ακόμη το μέρος όπου οι Έλληνες έθαψαν τους εκατόν ενενήντα έξι νεκρούς Αθηναίους.

Πιο πολύ από όλα όσα είδα σ? αυτή την εκδρομή με εντυπωσίασαν οι Έλληνες μαραθωνοδρόμοι, γιατί αυτοί έκαναν υπερήφανη τη χώρα μας.

 

Στέλιος Κανακάρης

 

 

Μια όμορφη επίσκεψη στο Μουσείο του Μαραθώνα και στον Τύμβο.

 

Με την τάξη μου πήγαμε στο Μουσείο του Μαραθώνα. Εκεί η ξεναγός του Μουσείου μας έδειξε πολλά μετάλλια, πολλά κύπελλα που φυλάσσονται εκεί, και μας μίλησε για τον πρώτο Μαραθώνιο δρόμο όπου νικητής ήταν ο Σπύρος Λούης.

Επίσης μας μίλησε για το Μαραθώνιο Ειρήνης που έκανε ο Γρηγόρης Λαμπράκης. Είδαμε κι ένα ποίημα που έγραψε ο Γρηγόρης Λαμπράκης για την ειρήνη. «Είναι σπουδαίο να ζεις για την ειρήνη. Είναι μεγάλο να πεθαίνεις για την ειρήνη».

Μετά είδαμε ένα video για τη «μάχη του Μαραθώνα». Σ΄αυτήν τη μάχη οι Αθηναίοι νίκησαν τους Πέρσες.

Ύστερα επισκεφτήκαμε τον Τύμβο. Εκεί μας ξενάγησε ο κ. Μιχάλης, ένας ξεναγός που ήταν μαζί μας σε όλη τη διάρκεια της εκδρομής.  

Πέρασα πολύ ωραία! Μου αρέσουν πάρα πολύ οι εκδρομές που πάμε με το σχολείο μου γιατί μαθαίνω καινούργια πράγματα.

Λαμπρινή Μπαόφτση

 

 

Εκπαιδευτική επίσκεψη στον Μαραθώνα

 

Σήμερα, Τρίτη 5 Φεβρουαρίου, πήγαμε με την τάξη μου εκδρομή στο Μουσείο του Μαραθώνα. Εκεί μάθαμε πολλά για τους Ολυμπιονίκες του Μαραθώνιου δρόμου.

Επίσης είδαμε κι ένα video για τη «Μάχη του Μαραθώνα». Μάθαμε πολλά πράγματα όπως ότι η ασπίδα λεγόταν όπλον.

Μετά, πήγαμε στον Τύμβο όπου είδαμε μια μακέτα που μας έδειχνε την περιοχή.  

Στο τέλος περάσαμε με το λεωφορείο δίπλα από το φράγμα. Η απόσταση από την επιφάνεια της λίμνης μας φάνηκε μεγάλη. Αυτό μας εντυπωσίασε όλους και είχαμε την αίσθηση ότι πετούσαμε.

Τζαννής Βασιλειάδης

 

 

Επίσκεψη στον Μαραθώνα, τον Τύμβο και στο Φράγμα της λίμνης του Μαραθώνα.

 

Σήμερα Τρίτη 5 Φεβρουαρίου επισκεφθήκαμε τον Μαραθώνα.

Πρώτα πρώτα πήγαμε στο Μουσείο, όπου και ξεναγηθήκαμε στους χώρους του. Είδαμε φωτογραφίες αθλητών που τερμάτισαν σε αγώνες όπως του Σπύρου Λούη.

Μετά είδαμε μια ταινία που μιλούσε για τον Μιλτιάδη και το σχέδιό του.

Όταν φύγαμε από εκεί επισκεφθήκαμε στον Τύμβο όπου ο ξεναγός μας μίλησε για τα ταφικά μνημεία. Πριν φύγουμε μαζέψαμε όμορφα κίτρινα λουλούδια.

Στην επιστροφή περάσαμε από το Φράγμα της λίμνης του Μαραθώνα. Μέσα από το λεωφορείο είδαμε τη λίμνη, η οποία ήταν τεράστια.

Η εκδρομή αυτή μου άρεσε πολύ!!!!!!!!

Ναταλία Σίδερη  

 

Ενδοσχολική βία

ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ στο ΦΟΒΟ και στη ΒΙΑ

 

Το τελευταίο διάστημα στο σχολείο μας εφαρμόζουμε ένα Πρόγραμμα Πρόληψης της Ενδοσχολικής Βίας & του Εκφοβισμού στο Δημοτικό Σχολείο «STOP! ΣΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ».

Με αυτό το πρόγραμμα, εμείς τα παιδιά, προσπαθούμε να καταλάβουμε γιατί δεν πρέπει να ασκούμε βία σε κανέναν. Συζητάμε για τη βία στο σχολείο, ζωγραφίζουμε, δραματοποιούμε ιστορίες και δουλεύουμε ομαδικά.

Ελπίζουμε να πετύχει το σχέδιό μας και να σταματήσει η βία στο σχολείο.

 

Το άρθρο γράφτηκε από τις μαθήτριες του Δ2:

Χαρά Γλύκου & Μαρία Σταυρούλια

 

Το έμβλημά μας το ζωγραφίσαμε όλοι μαζί οι μαθητές του Δ2.

 

 emvlima e2

 

 

 

 

 

1ο Φύλλο Εργασίας στα Αγγλικά

Επίσκεψη στο Πυροσβεστικό Σώμα

Οι μαθητές του Δ2 τμήματος γράφουν τις εντυπώσεις τους από την επίσκεψη στο Μουσείο του Πυροσβεστικού Σώματος που πραγματοποιήθηκε την 1η Νοεμβρίου 2012.

 

          

 

Εντυπώσεις από την επίσκεψη στο Μουσείο του Πυροσβεστικού Σώματος

 

Την προηγούμενη εβδομάδα επισκέφθηκα με την τάξη μου το Μουσείο του Πυροσβεστικού Σώματος. Ήταν μια ωραία εκδρομή και μάθαμε πολλά ωραία πράγματα.

Το μουσείο ήταν τεράστιο! Βέβαια δεν μπήκαμε κατευθείαν στον κύριο χώρο του αλλά σε ένα τεράστιο γκαράζ που ήταν γεμάτο με κόκκινα πυροσβεστικά οχήματα και πολλές μοτοσυκλέτες. Τα περισσότερα από τα οχήματα χρησιμοποιήθηκαν σε διάφορες εποχές για να βοηθήσουν τους πυροσβέστες στο δύσκολο έργο τους.

Μπαίνοντας στο μουσείο είδαμε πυροσβεστικούς κόμπους, κράνη, διάφορα είδη στολών (για πυροσβέστες, για δύτες, για σκιέρ) μετάλλια και παράσημα πυροσβεστών καθώς και πολλούς πυροσβεστήρες. Επίσης είδαμε ειδικές σκάλες και κάποια τσεκούρια που χρειάζονται οι πυροσβέστες για να απεγκλωβίζουν άτομα σε περίπτωση πυρκαγιάς.

Στη συνέχεια, μας μίλησαν δύο πυροσβέστες για την αξία και τους κινδύνους του επαγγέλματός τους και μας έδειξαν φωτογραφίες και βίντεο, όπου οι πυροσβέστες βοηθούσαν με πυροσβεστήρες, ειδικά οχήματα και ελικόπτερα στην κατάσβεση διαφόρων πυρκαγιών.

Μετά, είδαμε μικρογραφίες και παιχνίδια που σχετίζονταν με την πυροσβεστική και στο τέλος μας άφησαν να δοκιμάσουμε ένα κράνος από τη συλλογή του μουσείου.

Η επίσκεψη στο μουσείο ήταν πάρα πολύ ωραία εμπειρία και εύχομαι να ξαναπάω σε αυτό πάρα πολύ σύντομα.

Αλέξανδρος Γαζής

 

            

Εντυπώσεις από το Mουσείο του Πυροσβεστικού Σώματος

 

    Γεια σας! Είμαι ο Θάνος και θα σας περιγράψω πως πέρασα στο Πυροσβεστικό μουσείο.

    Όταν φτάσαμε στο Πυροσβεστικό μουσείο, μας ξενάγησαν πυροσβέστες και μας έδειξαν παλιά πυροσβεστικά οχήματα που έκαναν πολλές χρήσιμες δουλειές. Αμέσως μετά είδαμε ένα βίντεο όπου οι πυροσβέστες προσπαθούσαν να σβήσουν τη φωτιά. Μετά πήγαμε σε κάποιες αίθουσες που είχαν πυροσβεστικά οχήματα της εποχής του 1940 και μία αίθουσα που είχε διάφορα είδη από πυροσβεστικά κράνη. Εν τω μεταξύ υπήρχε μία κόκκινη αίθουσα με δύο στήλες που έγραφαν ονόματα πυροσβεστών που σκοτώθηκαν μάχοντας με τη φωτιά.

Τα καλά μας νέα ήταν ότι φορέσαμε στο κεφάλι μας ένα χρυσό κράνος κι ότι ρίξαμε νερό με τη μάνικα.

Σας προτείνω να πάτε σε αυτό το μουσείο. Είναι φανταστικά!!!

 

                                                                                   Θάνος Δημητρόπουλος

 

Εντυπώσεις από την επίσκεψη στο Μουσείο του Πυροσβεστικού Σώματος.

Την Πέμπτη 1 Νοεμβρίου του 2012 επισκεφθήκαμε το μουσείο Πυροσβεστικού Σώματος, που βρίσκεται στην Παλλήνη. Η χαρά μου ήταν απερίγραπτ. Περίμενα πώς και πώς εκείνη την ημέρα.

Όταν φτάσαμε μας υποδέχτηκε ο κ. Γιώργος, ένας παλιός πυροσβέστης, ο οποίος τώρα ξεναγεί τους επισκέπτες του μουσείου. Μας εντυπωσίασαν δύο πυροσβεστικά οχήματα που τα ονόμασαν ανάλογα με τα χαρακτηριστικά τους. Το ένα πυροσβεστικό όχημα το ονόμασαν «Ηρακλή» γιατί ήταν δυνατό όχημα, το άλλο, που μας άρεσε περισσότερο, γιατί είχε τρεις θήκες για να μπαίνουν τα απαραίτητα εργαλεία για να σβήσουν τις φωτιές οι πυροσβέστες, το ονόμασαν «Ορέστη» .

Ο κ. Γιώργος μας έδειξε κάποιο video με πυρκαγιές και διάφορα πυροσβεστικά οχήματα. Με την επίσκεψη αυτή το μυαλό μας ταξίδεψε στις τρομαχτικές πυρκαγιές, καθώς και στις μάχες που δίνουν οι πυροσβέστες με τις φλόγες. Δεν ξεχνούμε επίσης ότι κάποιοι πυροσβέστες θυσίασαν ακόμα και την ζωή τους για να σώσουν ένα δάσος, ένα σπίτι που καιγόταν ή να βοηθήσουν κάποιο συνάνθρωπό μας που είχε εγκλωβιστεί στις φλόγες και κινδύνευε.

Αυτό που μας άρεσε περισσότερο είναι ότι ο κ. Γιώργος μας άφησε να ρίξουμε νερό με την μάνικα σαν μικροί πυροσβέστες.

ΑΥΤΗ Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΘΑ ΜΑΣ ΜΕΙΝΕΙ ΑΞΕΧΑΣΤΗ!!!!                                             

Δήμητρα Τύπα - Σοφία Αλεξίου

 

 

Επίσκεψη στο Μουσείο

Την Πέμπτη που μας πέρασε πήγαμε εκδρομή στο μουσείο πυροσβεστικού σώματος.

Όταν φτάσαμε ένας κύριος μας έδειξε διάφορα πυροσβεστικά οχήματα. Μετά πήγαμε στον πάνω όροφο και είδαμε ένα DVD για την πυροσβεστική. Ύστερα μπήκαμε στο μουσείο, εκεί είδαμε παλιές πυροσβεστικές στολές, παλιά πυροσβεστικά οχήματα , πυροσβεστικά κράνη και άλλα.

Αυτή η εκδρομή είναι η πιο ωραία από όλες για αυτό δεν θα την ξεχάσω ποτέ!!!

 

                             Χαρά Γλύκου

 

 

 

Πώς πέρασα στο Μουσείο του Πυροσβεστικού Σώματος

 

Σήμερα πήγαμε στο μουσείο πυροσβεστικού σώματος.

Εκεί πρώτα πρώτα μας πήγε ο ξεναγός σε ένα χώρο ο οποίος είχε πολλά πυροσβεστικά φορτηγά, και στο καθένα είχαν δώσει από ένα όνομα, όπως Φρόσω, Ιάσονα και Ηρακλή.

Μετά πήγαμε και είδαμε video το οποίο έδειχνε τι κάνουν οι πυροσβέστες όταν κάπου εκδηλώνεται φωτιά.

Επίσης πήγαμε σε πολλές αίθουσες. Περισσότερη εντύπωση μου έκαναν οι στολές που φορούν πυροσβέστες όταν βουτούν μέσα στη θάλασσα, όταν πηγαίνουν στα βουνά και στις πυρκαγιές.

Αυτό που με συγκίνησε ήταν δυο στήλες που έδειχναν ονόματα πυροσβεστών που πέθαναν σβήνοντας τη φωτιά.

Αργότερα πήραμε ένα λάστιχο που έβγαζε νερό και πετάξαμε ψηλά το νερό, ήταν σαν να έβρεχε.

Στο μουσείο πέρασα τέλεια.

                                                   Ναταλία Σίδερη

Μια ωραία εδρομή

Την 1η Νοεμβρίου πήγαμε με την τάξη μας στο πυροσβεστικό μουσείο.

Μόλις μπήκαμε μέσα, μας έδειξαν πυροσβεστικά φορτηγά. Μάλιστα τους είχαν δώσει και ονόματα. Το ένα το ονόμασαν Ηρακλή γιατί ήταν δυνατό. Ήταν πολύ «χοντρά» όλα τα φορτηγά!

Μετά ανεβήκαμε στους ορόφους. Μπήκαμε σε μια αίθουσα. Υπήρχε μια στολή τσολιά κι εμείς σκεφτήκαμε: «Τι τους χρειάζεται τους τσολιάδες η πυροσβεστική»; Μας είπε ο ξεναγός ότι παλιά δεν υπήρχαν πυροσβέστες και έπαιρναν τους τσολιάδες.

Στο τέλος ρίξαμε με   την μάνικα.

Ήταν η πιο ωραία εκδρομή !!!!    

 

Βασίλης Γραμματικάκης -Κωσταντίνος Κόβρας Παππάς

Εκδρομή στο Μουσείο.

 

Στην εκδρομή   περάσαμε υπέροχα, μας έκανε εντύπωση ότι όλα τα οχήματα ήταν έτοιμα για ώρα ανάγκης.

Είδαμε φωτογραφίες με πυροσβέστες που ήταν έτοιμοι να σβήσουν τη φωτιά, επίσης είδαμε τα ειδικά ρούχα που φοράνε οι πυροσβέστες.

Όταν φεύγαμε χτύπησε το κουδούνι για να πάνε οι πυροσβέστες να σβήσουν μια φωτιά.

Αυτή η μέρα θα μας μείνει αξέχαστη.

Αλεξία Κόλα - Ελευθερία Ζαλοκώστα

 

Εκδρομή στο Μουσείο της Πυροσβεστικής.

 

Στην εκδρομή που πήγαμε περάσαμε πολύ ωραία. Εκεί είδαμε διάφορα πυροσβεστικά οχήματα που δεν τα είχαμε ξαναδεί.

Όταν πήγαμε στον δεύτερο όροφο μας έδειξαν ένα μικρό βίντεο, μετά μας ξενάγησαν σε διάφορους χώρους. Ένας χώρος από αυτούς που μας ξενάγησαν ήταν πολύ ιερός, γιατί εκεί ήταν τα ονόματα των πυροσβεστών που θυσίασαν τη ζωή τους για κάποιους άλλους.

Τέλος ρίξαμε νερό με τη μάνικα.          

 

 

Έκτορας Πλουμίδης-Χάρης Παπακανδεράκης

 

 

Μελέτη Περιβάλλοντος

Οι μαθητές του Δ2 ανακοινώνουν θέματα με τα οποία ασχολήθηκαν στο μάθημα αυτό.

 

Θέμα: «Το Σούνιο»

Η Αττική στην οποία ζούμε έχει πάρα πολλά όμορφα μέρη. Ένα από αυτά είναι το Σούνιο. Πρόκειται για μια μύτη στεριάς που βρέχεται από την καταγάλανη θάλασσα. Οι ομορφιές στο Σούνιο είναι πολλές, έχει καθαρές παραλίες που οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν το μπάνιο τους. Υπάρχουν επίσης όμορφα ξενοδοχεία και διάφορα μαγαζιά για φαγητό και ξεκούραση. Ανάμεσα στα αξιοθέατα ξεχωριστή θέση έχει ο Ναός του Ποσειδώνα, ο οποίος βρίσκεται εκεί για να θυμίζει την Ιστορία της πατρίδας μας που ξεκινάει από την Αρχαία Ελλάδα. Οι κολώνες του Ναού φαίνονται από μακριά και στο μυαλό όλων έρχεται η διαμάχη της Αθηνάς και του Ποσειδώνα. Πόσοι και πόσοι δεν επισκέφθηκαν αυτό το ιερό μέρος για να το θαυμάσουν και η μνήμη τους να τρέξει στο παρελθόν. Μεταξύ αυτών, όπως μου είπε ο μπαμπάς μου, ήταν και ο Γιώργος Σεφέρης, ένας σπουδαίος ποιητής όπου τα χρόνια της δικτατορίας κατέφευγε εκεί γράφοντας ένα ποίημα του το « Επί Ασπαλάθων?» που σημαίνει πάνω στα αγκάθια όπως ήταν η ζωή των Ελλήνων εκείνα τα δύσκολα χρόνια.

               Δήμητρα Τύπα

 

Θέμα: «Εάν οι μαθητές της Δ? τάξης του σχολείου ενός άλλου νομού αποφάσιζαν να επισκεφθούν τον νομό μας, ποια μέρη θα τους πρότεινα να επισκεφθούν και γιατί;»

  

Θα τους πρότεινα να πάνε στην Ακρόπολη γιατί είναι το σημαντικότερο μνημείο της χώρας μας και στο μουσείο της Ακρόπολης. Ακόμη στο Σούνιο στον ναό του Ποσειδώνα και της Αθηνάς που αποτελεί ένα από το σπουδαιότερα ιερά της Αρχαίας Αθήνας. Τέλος θα τους πρότεινα μια βόλτα στην Πλάκα και στο Μοναστηράκι στην πιο παλιά συνοικία της Αθήνας που χαρακτηρίζεται από μνημεία όλων των εποχών.

                                                                             Σοφία Αλεξίου

 

Θέμα: «Εάν οι μαθητές της Δ? τάξης του σχολείου ενός άλλου νομού αποφάσιζαν να επισκεφθούν τον νομό μας, ποια μέρη θα τους πρότεινα να επισκεφθούν και γιατί;»

Στα παιδιά θα πρότεινα να πάνε στην Ακρόπολη, γιατί είναι ένα ωραίο και αρχαίο μνημείο σύμβολο της Αρχαίας Ελλάδας. Μετά θα τους πρόπεινα να επισκεφθούν το Λυκαβηττό γιατί από εκεί θα μπορούσαν να δούνε όλη την Αθήνα. Ακόμα θα τους έλεγα να πάνε στον Πειραιά, το μεγάλο λιμάνι της πατρίδας μας, και να δουν τα πλοία που φεύγουν κάθε μέρα για τα νησιά.

Ναταλία Σίδερη

This is my School

Τμήμα: Δ3

Εκπαιδευτικός: Μπαραμπούτη Μελπομένη

Διάρκεια: 4 διδακτικές ώρες

Περιγραφή Δραστηριότητας:

  • Παρουσίαση και Επεξεργασία του Lesson 1 (Student?s Book, pp. 10-17)
  • Εργασία σε ομάδες και συλλογή πληροφοριών για το σχολείο μας
  • Καταγραφή των πληροφοριών σε συνεχές κείμενο, το οποίο διορθώθηκε στην τάξη
  • Οδηγίες παρουσίασης μιας εργασίας σε πόστερ
  • Καταγραφή του κειμένου στο πόστερ και εμπλουτισμός της εργασίας με ζωγραφιές που απεικονίζουν το σχολείο μας
  • Φωτογράφιση του τελικού προϊόντος και ανάρτηση των εργασιών στο διαδίκτυο

Οι εργασίες των διαφόρων ομάδων φαίνονται στις φωτογραφίες παρακάτω