8ο Δημοτικό Σχολείο Aγίας Παρασκευής

Η αχτύπητη ομάδα του Δ1

Cyber Bulling, πονάει περισσότερο από ένα χτύπημα

CBD1

Επίσκεψη στο πάρκο Κυκλοφοριάκης Αγωγής

par1 016

Ήταν μια από τις πιο όμορφες εκδρομές που κάναμε με την τάξη μας. Είχε εκπαιδευτικό αλλά και ψυχαγωγικό στόχο.

Από το προσωπικό του πάρκου ενημερωθήκαμε για τους κανόνες που πρέπει να ακολουθούμε, για να κυκλοφορούμε με ασφάλεια ως πεζοί, επιβάτες ή οδηγοί οχημάτων. Μάθαμε ακόμα και για τη σημασία των σημάτων του Κ. Ο. Κ. .

Στη συνέχεια για να εφαρμόσουμε ό,τι μάθαμε οδηγήσαμε εκπαιδευτικά αυτοκινητάκια. Αυτό ήταν και το πιο διασκεδαστικό μέρος της επίσκεψης.

Τέλος κάναμε και ένα μάθημα για τις πρώτες βοήθειες.

Σε αυτή την επίσκεψη μέσα από το παιχνίδι και τη διασκέδαση μάθαμε καινούρια πράγματα.

Μακρής Γιάννης

Ροζόπουλος Μανώλης

par1 009

Περπατώντας στα μονοπάτια της Πάρνηθας

Η Πάρνηθα είναι ένα μαγευτικό βουνό με πυκνή βλάστηση.

Έναν όμορφο περίπατο στα κατάφυτα μονοπάτια του Εθνικού Δρυμού και μάλιστα με ξεναγό ?? τα περίφημα κόκκινα ελάφια, μπορεί να απολαύσει ο επισκέπτης. Εκτός από το ελάφι, άλλοι κάτοικοι της Πάρνηθας είναι το αγριογούρουνο, ο λύκος, η αλεπού, πολλά είδη πουλιών,ερπετά, αλλά και έντομα.Έχει τεράστια ποικιλία δέντρων ,φυτών, μανιταριών , αγριολούλουδων και βοτάνων.

   Περπατώντας ο επισκέπτης στα μονοπάτια της Πάρνηθας ευαισθητοποιείται γιατί καταλαβαίνει ότι αυτό το υπέροχο τοπίο μπορεί να καταστραφεί με μιας από ένα τσιγάρο. Ένα μεγάλο κομμάτι της Πάρνηθας κάηκε το 2007. Ακόμα γίνεται αναδάσωση, δυστυχώς όμως θα πρέπει να περιμένουμε χρόνια για να αποκατασταθεί αυτό το τοπίο.

     Δεν μπορώ να περιγράψω αυτό το μέρος με λόγια γιατί απλώς είναι αδύνατον. Σας προτείνω να επισκευθείτε την Πάρνηθα και θα καταλάβετε τι εννοώ.

Κλειώ Δαγιάση

 

par1 005

Βόλτα στην Πάρνηθα με τα κόκκινα ελάφια

Η επίσκεψη στην Πάρνηθα με την τάξη μας ήταν μια από τις πιο όμορφες επισκέψεις που έχουμε κάνει.

Γνωρίσαμε έναν από τους πιο σημαντικούς Εθνικούς Δρυμούς της πατρίδας μας.

Εξερευνήσαμε μονοπάτια διαφόρων βαθμών δυσκολίας,είδαμε διαφορετικά είδη μανιταριών και παρατηρήσαμε ενδημικά είδη φυτών, συντροφιά με το κόκκινο ελάφι που ο πληθυσμό του ευτυχώς αυξάνεται.

Μετά από αρκετή ώρα πεζοπορίας σταματήσαμε να ξεκουραστούμε στο οργανωμένο καταφύγιο Μπάφι.

Βάλια Δήμου

Κέντρο Μελέτης Νεώτερης Κεραμεικής

  

n2

                    

n3

      Επισκεφθήκαμε το ΚέντροΝεώτερης Κεραμεικής

 και  παρακολουθήσαμε ένα ενδιαφέρον εκπαιδευτικό   πρόγραμμα.

 Το Μουσείο στεγάζεται σε ένα πανέμορφο νεοκλασικό κτίριο στον Κεραμεικό. Γνωρίσαμε την κεραμική τέχνη από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα . Μάθαμε για τον πηλό και τα 3 διαφορετικά χρώματα που μπορεί να έχει.

 

x1Μπήκαμε σ? ένα παραδοσιακό εργαστήρι ενός αγγειοπλάστη και είδαμε τα εργαλεία του και τον τροχό του .

Ελιά, λάδι και κεραμεικά. Μιλήσαμε ακόμα και για τη σπουδαιότητα της ελιάς στην καθημερινή μας ζωή . Μάθαμε πολλά για την ελαιοπαραγωγή και τον ευεργετικό ρόλο του δέντρου στη διατροφή μας. Γνωρίσαμε ακόμα και του τρόπους αποθήκευσης και μεταφοράς του λαδιού και της ελιάς τόσο στην αρχαιότητα όσο και σήμερα.

n4 

Στο τέλος πήραμε μέρος σε μια ακόμα βιωματική        δραστηριότητα, στην οποία καθένας έφτιαξε τη δική του     πήλινη κατασκευή.

Οι μαθητές της Δ΄1 τάξης

n6

n5

n7

 

 

 

 

Εντυπώσεις μαθητών από την επίσκεψη στην ΝΕΡΙΤ

 

 

Στις αρχές του Νοέμβρη η δασκάλα μας μαζί με την δασκάλα της μουσικής διοργάνωσαν μια επίσκεψη σε ένα από τα μουσικά σύνολα της ΝΕΡΙΤ. Ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία για μένα. Επισκεφτήκαμε κατά την γνώμη μου ένα από τα σημαντικότερα κτήρια και την ελληνική ραδιοτηλεόραση. Ήταν μια ωραία εμπειρία καθώς με ταξίδεψε στο θαυμαστό κόσμο της μουσικής, των μελωδιών, των μουσικών οργάνων και των ίδιων των μουσικών. Μου έκανε εντύπωση το δεύτερο μέρος με το πιάνο γιατί είχε μια ωραία εκτέλεση της πιανίστριας και τα υπόλοιπα μουσικά όργανα συμπλήρωναν ωραία. Πέρασα μια ξεχωριστεί μέρα και ελπίζω να μου ξανατύχει κάτι τέτοιο σε σχέση με την μουσική!!!!

                                                                      

                                                                 Κων/νος Καραθανάσης

Εντυπώσεις μαθητών από την επίσκεψη στην ΝΕΡΙΤ στις 2 Νοεμβρίου

 

Η τάξη του Δ1΄ επισκέφθηκε τη ΝΕΡΙΤ για να παρακολουθήσει την μουσική εκπομπή <Μουσική Γεωγραφία>. Οι άνθρωποι που συμμετείχαν έπαιξαν διάφορα μουσικά όργανα έγχορδα, πνευστά και κρουστά. Ήταν ένα ταξίδι σε διάφορες χώρες της Γης και μας μιλούσαν για διάσημους μουσικούς και ιστορικές μελωδίες της κάθε χώρας. Όταν ακούσαμε αυτές τις μελωδίες ταξιδέψαμε σε τόπους μακρινούς χωρίς καμία έννοια, καμία φοβία αλλά γεμάτους μουσική. Μας έκανε να σκεφτούμε ότι η μουσική ανοίγει την πόρτα σε έναν κόσμο μαγικό και δίνει την ευκαιρία σε όλους να μπουν. Αυτή η επίσκεψη ήταν τέλεια!!!!!!!!!!

 

 

                                                                                  Κλειώ Δαγιάση

 

 

Οι ομορφιές του Υμηττού

Οι ομοφιές του Υμηττού

Η ΑΝΟΙΞΗ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG 2386

 

Την ώρα τη Ευέλικτης ζώνης στα πλαίσια της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης συζητήσαμε για το πώς μπορούμε να ομορφύνουμε την αυλή του σχολείου μας.

Το Σάββατο 29/3 το απόγευμα μαζευτήκαμε στο φυτώριο της γειτονιάς μας και διαλέξαμε τα λουλούδια που θα φυτέψουμε.

   Τη Δευτέρα το πρωί επιστρατεύσαμε σκαλιστήρια, γάντια, φτυάρια και αρχίσαμε το φύτεμα. Η αυλή μας έγινε πιο όμορφη και γέμισε μυρωδιές.

   Στόχος μας ήταν να μάθουμε να αγαπάμε και να σεβόμαστε το χώρο στον οποίο περνάμε τόσες ώρες.

  Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων για την αγορά του χώματος, τη Σχολική Επιτροπή για την αγορά των παρτεριών και τους γονείς που μας βοήθησαν.

 

IMG 2367 IMG 2364

 

Οι μαθητές του Δ΄1

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΚΛΑΔΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΚΛΑΔΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

      Την Τετάρτη 6-02-2014 με τους συμμαθητές μου επισκεφθήκαμε το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης. Πήγαμε στον 4ο όροφο του μουσείου και γνωρίσαμε την ζωή στην Αρχαία Αθήνα.

     Στην αρχαία Αθήνα από 7 χρονών τα αγόρια τα αναλάμβανε ο παιδαγωγός τους και τα πήγαινε στο γραμματιστή. Αυτός τους μάθαινε την αριθμητική, την γραμματική και την ανάγνωση κι έγραφαν πάνω σε πινακίδες από κερί. Ακόμα μάθαιναν κιθάρα και λύρα. Επίσης γυμνάζονταν στην παλαίστρα. Μου έκανε εντύπωση που χρησιμοποιούσαν την στλεγγίδα που ήταν κάτι που έβγαζε από το σώμα τους το χώμα της παλαίστρας. Όταν μεγάλωναν τα αγόρια στα 18 πήγαιναν στρατό. Έπαιρναν μέρος στους Ολυμπιακούς αγώνες.

     Τα κορίτσια δεν πήγαιναν σχολείο αλλά έμεναν στο σπίτι και οι μαμάδες τους τα μάθαιναν τις δουλειές του σπιτιού. Επίσης αν κάποιες από τις μαμάδες ήξεραν γράμματα μάθαιναν και τις κόρες τους. Μου έκανε εντύπωση που παντρεύονταν μικρές, δηλαδή δεκατεσσάρων χρονών. Στο γάμο τους δεν πετούσαν ρύζι, όπως εμάς, αλλά ξηρούς καρπούς. Ένα άλλο έθιμο του γάμου ήταν ότι έδιναν στη νύφη να φάει μήλο για να γεννήσει πολλά παιδιά.

       Τα μωρά που γεννούσαν ανάλογα αν ήταν αγόρι έβαζαν στην πόρτα τους ένα κλαδί ελιάς, ενώ όταν ήταν κορίτσι έβαζαν ένα μαλλί από πρόβατο που συμβόλιζε την εργατικότητα της γυναίκας. Τα μωράκια είχαν καρεκλάκια σαν τα σημερινά απλώς ήταν φτιαγμένα από πηλό. Τα παιδάκια είχαν παιχνίδια όπως κούκλες, σβούρα, κότσια και έπαιζαν τυφλόμυγα και κυνηγητό.

         Στην αρχαία Αθήνα υπήρχαν γυμναστήρια όπου πήγαιναν οι άνδρες και γυμνάζονταν αλλά και συζητούσαν διάφορα θέματα. Ακόμα υπήρχε και η αγορά όπου εκεί πήγαιναν γυναίκες και άνδρες όπως και φιλόσοφοι και συζητούσαν. Κάποιοι άλλοι που δεν ήξεραν πολλά άκουγαν από τις συζητήσεις τους και μάθαιναν.

           Νομίζω ότι πρέπει να πάτε με τους δασκάλους σας ή τους γονείς σας . Είναι πολύ ενδιαφέρον μουσείο και θα καταλάβετε καλύτερα ότι έχετε κάνει στην ιστορία του σχολείου.

Ιακωβίνα Πατουχέα Δ1

Ο Φίλος μου

Ο Φίλος   μου

Δε λέει   ψέματα

είναι   ευγενικός

Παίζει μαζί μου

με βοηθάει συνεχώς

 

Είναι πιστός και μ ? αγαπά

και ποτέ δε μου αντιμιλά

Φίλοι είμαστε καλοί

και για πάντα στη ζωή

 

Με ενθαρρύνει και

μου έχει εμπιστοσύνη

Πάντα με κατανοεί

και με σέβεται πολύ

 

Δε μαρτυρά τα μυστικά

είναι πάντα πολύ κοντά

Δε με ντροπιάζει

ούτε όταν κάνω λάθη μου φωνάζει

 

Με ακούει, με καταλαβαίνει

Με στηρίζει και

ποτέ δε με ζηλεύει

 

Για όλα αυτά τον αγαπώ

κάνω κι εγώ ό,τι μπορώ

η φιλία να κρατήσει

και ο χρόνος να μη τη σβήσει.

                     

                  Οι μαθητές του Δ1?

Επίσκεψη στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης

Μια επίσκεψη στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης

Την Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου του 2014 όλοι οι μαθητές της τετάρτης τάξης του 8ου Δημοτικού Σχολείου Αγίας Παρασκευής πήγαμε στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης.

Το Μουσείο ήταν τεράστιο. Είχε τρεις ορόφους με μεγάλα παράθυρα και ένα κήπο. Μέσα είχε πολλές αίθουσες. Εμείς επισκεφτήκαμε μόνο μία. Είδαμε πως ήταν η ζωή των Αθηναίων στην αρχαιότητα. Τα σπίτια των Αθηναίων είχαν εσωτερική αυλή. Εκεί υπήρχε ένας βωμός και ένα πηγάδι. Το βωμό το χρησιμοποιούσαν για θυσίες στους θεούς και μερικές φορές στους γάμους και στα βαφτίσια. Συνήθως τα κορίτσια παντρεύονταν σε μική ηλικία, γύρω στα δεκατέσσερα και τα αγόρια λίγο πιο μεγάλα. Ο γάμος γινόταν συνήθως τον Ιανουάριο. Δεν χρειάζοταν το ζευγάρι να αγαπιέται αλλά συμφωνούσαν οι πατεράδες. Στο γάμο η νύφη φορούσε κόκκινο πέπλο και έβαζε αρώματα και έλαια. Οι καλεσμένοι έριχναν ξηρούς καρπούς στη νύφη και στο γαμπρό. Μερικές φορές οι γυναίκες άλλαζαν χτενίσματα και έβαζαν στα χείλη τους βατόμουρο. Επίσης όταν γεννιόταν ένα παιδί έπρεπε να το θέλει ο πατέρας. Αν δεν το ήθελε το έβαζε σε ένα καλάθι και το πήγαινε σε ένα ναό για υιοθεσία. Όταν γεννιόταν ένα αγόρι, έξω από την πόρτα τους σπιτιού του κρεμούσαν ένα κλαδί ελιάς, ενώ όταν γεννιόταν ένα κορίτσι κρεμούσαν μαλλί προβάτου. Τα παιχνίδια των μικρών παιδιών ήταν πήλινα ζωάκια. Τα πιο μεγάλα παιδιά έπαιζαν κρυφτό, κυνηγητό και κότσια.

Ακόμα είδαμε την παλαίστρα που μάθαιναν πάλη οι νέοι και οι άντρες.. Άλλα αθλήματα που τους άρεσαν ήταν η τοξοβολία και η αρματοδρομία. Τα αγόρια γυμνάζονταν από τον παιδοτρίβη. Στο Μουσείο είδαμε το νόμισμα εκείνης της εποχής που ήταν τα κάλπικα, δηλαδή κούφιες δραχμές. Παρακάτω παρατηρήσαμε τους κρατήρες. Τους χρησιμοποιούσαν οι Αθηναίοι στα συμπόσια για να βάζουν το κρασί. Το κρασί το έπιναν αραιωμένο με νερό για να μη μεθάνε και ένας δούλος τους ξαναγέμιζε τα ποτήρια.

Μου άρεσε πολύ η επίσκεψη στο Μουσείο γιατί έμαθα πολλά πράγματα για τη ζωή των αρχαίων Αθηναίων. Μου έκανε εντύπωση πόσο ωραίο πολιτισμό είχαν. Αυτό που θαύμασα πιο πολύ ήταν τα πήλινα ζωάκια επειδή ήταν όμορφα, καλοφτιαγμένα και έμοιαζαν με τα σημερινά παιχνίδια.

Προτείνω στα άλλα παιδιά του σχολείου να επισκεφθούν οπωσδήποτε το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης για να μάθουν περισσότερα για τον πολιτισμό, τα έθιμα και τις παραδόσεις των αρχαίων Αθηναίων.

Πέτρος Δεληγιάννης

Τάξη Δ?1

Εργασίες Δ1 2013-2014

Οι εργασίες των παιδιών του Δ1

P1010063

 

P1010064

 

P1010065

ΣΥΝΤΑΓΗ ΚΕΙΚ

KΕΙΚ ΣΟΚΟΛΑΤΑΣ ΜΕ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ

 

ΥΛΙΚΑ

4 κούπες τσαγιού αλεύρι[φαριν απ]

1 κούπα ελαιόλαδο

½ κούπα γάλα

1 γιαούρτι στραγγιστό

1 κούπα ζάχαρη

4 αυγά

½ κουταλάκι ξύσμα πορτοκαλιού

2 βανίλιες

Λίγη μαργαρίνη[για το άλειμμα]

400 γραμμ. σοκολάτα κουβερτούρα

 

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Κόβουμε τη κουβερτούρα σε κομματάκια με ένα μεγάλο μαχαίρι. Χτυπάμε πολύ καλά σε ένα μεγάλο μπολ το λάδι με τη ζάχαρη. Στη συνέχεια ρίχνουμε τα αυγά, το γιαούρτι και εναλλάξ το αλεύρι και το γάλα. Συνεχίζουμε το χτύπημα και τελευταία ρίχνουμε τις βανίλιες και το ξύσμα πορτοκαλιού. Ρίχνουμε μέσα στο μπολ τη μισή ποσότητα από τα κομματάκια σοκολάτας και ανακατεύουμε με ένα κουτάλι να πάει παντού. Αλείφουμε με την μαργαρίνη καλά τον πάτο και στη συνέχεια πασπαλίζουμε με λίγο αλεύρι. Ρίχνουμε λίγο από το μείγμα του μπολ μέσα στη φόρμα λίγα κομματάκια και συνεχίζουμε εναλλάξ μέχρι να τελειώσουν τα υλικά. Ψήνουμε για περίπου 1 ώρα στο φούρνο στους 180, και το κόβουμε αφού πλέον έχει κρυώσει καλά.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΡΑΤΣΙΚΑ

ΑΝΝΑ ΒΕΡΥΚΙΟΥ

Δ1΄  

Όταν ο ήλιος

Το έργο «Όταν ο ήλιος» μιλάει για τον πόλεμο του 1940. Το έργο αυτό το έγραψε η συγγραφέας Ζωρ Σαρή. Αναφέρεται στα χρόνια της κατοχής και πήγαμε στις 17 Δεκεμβρίου 2013. Στο θέατρο Καρέζη. Μας δείχνει πως στη ζωή υπάρχουν εμπόδια, δύσκολες στιγμές, θάνατοι, πόλεμοι? Όμως δεν πρέπει να σταματάμε ειδικά στις δύσκολες στιγμές! Πρωταγωνιστές του έργου ήταν ΄΄ο μπαμπάς Θανάσης``,΄΄η μαμά Έμμα``, ΄΄η αδελφή Ειρήνη`` και ΄΄η αδελφή Ζωή``. Η Ελλάδα μετά τον θρίαμβο του Σαράντα, στην κατοχή. Μία σκοτεινή εποχή για την Ελληνική ιστορία. Μία τυραννική ζωή για τους Έλληνες που δέχτηκαν άδικα να ζήσουν κατά τις προσταγές του κατακτητή. Ο καθένας προσπαθεί να βρει έναν τρόπο να επιβιώσει. Θα καταφύγει σε όλα τα μέσα όμως, δεν θα ξεχάσει ποτέ την ελευθερία του. Θα συνεχίσει να πολεμάει για αυτήν. Μέσα σε αυτή τη φρίκη στα παιδιά. Η ζωή θα μεγαλώσει στη φρίκη της πείνας. Θα ελπίσει όταν οι μεγάλοι θα πάρουν τα όπλα να αποτινάξουν το ζυγό. Θα κάψει και θα θελήσει. Άλλωστε παιδί ήταν. Να χαρεί. Γύρω της ένας κόσμος παράξενος, σκληρός, άδικος που τρέχει να βρει ένα κομμάτι ψωμί. Που μόνο στα σκουπίδια το βρίσκει. Οι εκτελέσεις, η αισιοδοξία πως όλα θα τελειώσουν. Τα μάτια της θα δουν πολλά. Θα ακούσει περισσότερα. Θα υποφέρει. Θα γνωρίσει την Ελπίδα όμως. Η Ζωή είναι μόλις 20 χρονών!!! Ένας νέος κόσμος την περιβάλλει. Μία νέα ζωή την περιμένει?

                                                                               Αλεξάνδρα Ράτσικα

                                                                                                      Δ1΄

STOP στην ενδοσχολική βία

Φέτος ασχοληθήκαμε με το πρόγραμμα της Ε.Ψ.Υ.Π.Ε. "STOP στην ενδοσχολική βία". Μπορείτε να δείτε το υλικό από τα εργαστήρια.

Επιλογή Β' Ξένης Γλώσσας (Δ' τάξη)

Οι γονείς των μαθητών της Δ? Τάξης καλούνται να συμπληρώσουν την υπεύθυνη δήλωση επιλογής της Β? ξένης γλώσσας και να την παραδώσουν στο σχολείο έως τις 30/5/2013. Η διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας, Γαλλικής ή Γερμανικής πραγματοποιείται για δύο (2) ώρες την εβδομάδα στις Ε ?& Στ ? τάξεις.

Σας γνωρίζουμε ότι ο ελάχιστος αριθμός μαθητών για τη δημιουργία τμήματος διδασκαλίας ξένης γλώσσας είναι 12 μαθητές. Σε περίπτωση μη συμπλήρωσης του απαιτούμενου ελάχιστου αριθμού μαθητών για τη δημιουργία τμήματος σε μία γλώσσα προτίμησης, τότε οι μαθητές ακολουθούν υποχρεωτικά την επιλογή με τις περισσότερες προτιμήσεις.

Ενημερωθείτε για τη Γερμανική Γλώσσα από τη Σύμβουλο των Γερμανικών, κ. Ιωαννίδου Σοφία. (pdf)

2ο Φύλλο Εργασίας στα Αγγλικά

Επίσκεψη στο Μουσείο της Πυροσβεστικής

Το Μουσείο Πυροσβεστικής

Το Μουσείο Πυροσβεστικής είναι ένα μεγάλο μουσείο στην Παλλήνη, δίπλα στον Πυροσβεστικό Σταθμό της.

Το μέρος αυτό αποτελείται από δύο μεγάλα κτίρια : τον Πυροσβεστικό Σταθμό και το Μουσείο. Ανάμεσά τους βρίσκονται δύο μεγάλα κόκκινα γκαράζ που μέσα τους υπάρχουν σύγχρονα αλλά και παλιά οχήματα πυροσβεστικής που τα χρησιμοποιούν σαν εκθέματα.

Στο εσωτερικό του μουσείου, στο ισόγειο, υπάρχει μια πυροσβεστική άμαξα και ένα γραφείο. Στον πρώτο όροφο υπάρχει ένας χώρος προβολής και διάφορες αίθουσες με εκθέματα και μια τραπεζαρία.

Μετά από αυτή την επίσκεψη νιώθω πιο ασφαλής γιατί ξέρω ότι υπάρχουν άνθρωποι που μας προστατεύουν από τον κίνδυνο της φωτιάς. Είναι ένα πολύ ωραίο μουσείο για μένα και χρήσιμο. Θα ήθελα να ξαναπάω!

Κώστας Καλπίας Δ1

Το Μουσείο Πυροσβεστικής

Αυτό που μου έκανε εντύπωση στο Μουσείο Πυροσβεστικού Σώματος ήταν η στολή που φορούν οι πυροσβέστες για να μπαίνουν μέσα στη φωτιά καθώς και η εμπειρία που είχα με τον πυροσβεστικό σωλήνα όταν μας έδωσαν να ρίξουμε νερό όπως οι πυροσβέστες

Νάγια Αρτοπούλου Δ1

 

Η επίσκεψη στο Μουσείο Πυροσβεστικού Σώματος

Σήμερα, Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012, πήγαμε στο Μουσείο Πυροσβεστικού Σώματος που είναι στην Παλλήνη. Μόλις φτάσαμε στα γκαράζ, ένας πυροσβέστης, ο κύριος Γιώργος, μας έδειξε μερικά παλιότερα πυροσβεστικά οχήματα που είχαν και ονόματα, το ένα το έλεγαν «Μαίρη» από το Λονδίνο, ένα άλλο «Ιάσονα», το επόμενο που ήταν το μεγαλύτερο και το δυνατότερο το είχαν βγάλει «Ηρακλή» και το τελευταίο «Ολυμπία» επειδή η μάρκα του ήταν OPEL.

Στη συνέχεια ανεβήκαμε στο δεύτερο όροφο και είδαμε ένα βίντεο σχετικό με την Πυροσβεστική Υπηρεσία. Ο πυροσβέστης μας είπε ότι από τη στιγμή που χτυπάει το κουδούνι τα πυροσβεστικά οχήματα πρέπει να φύγουν μέσα σε ένα λεπτό. Μετά με έναν άλλο πυροσβέστη, τον κύριο Δημήτρη, συνεχίσαμε την υπόλοιπη ξενάγηση. Μπήκαμε σε πολλές αίθουσες και σε μια είπαμε τι μας προσφέρει η φωτιά όταν τη χρησιμοποιούμε με σωστό τρόπο και τι με λάθος τρόπο. Σε μια άλλη αίθουσα μπορέσαμε να καθίσουμε κάτω και εκεί είδαμε πολλές και διαφορετικές στολές πυροσβεστικών ανάλογα με το τι είχαν να αντιμετωπίσουν. Σε άλλη αίθουσα δεν έπρεπε να μιλάμε καθόλου, σε ένδειξη σεβασμού, γιατί εκεί υπήρχε ένας κατάλογος με τα ονόματα των πυροσβεστών που έχουν θυσιάσει τη ζωή τους για να σώσουν απλούς πολίτες.

Τέλος κατεβήκαμε κάτω και είδαμε ότι άλλοι πυροσβέστες είχαν βγάλει έξω την «Ολυμπία», γεμάτη νερό, και ο καθένας μας μπορούσε να ρίξει λίγο με τη μάνικα. Την ώρα που φεύγαμε ακούστηκε η σειρήνα και είδαμε ένα πυροσβεστικό όχημα να φεύγει βολίδα!

Ήταν η πιο ενδιαφέρουσα εκδρομή?

 

Γιάννης Πάνος Δ1

 

 

Επίσκεψη στο Μουσείο Πυροσβεστικού Σώματος

Η επίσκεψη στο Μουσείο Πυροσβεστικού Σώματος ήταν πολύ ωφέλιμη γιατί έμαθα πράγματα που δε γνώριζα.

Είδα ιππήλατες χειραντλίες πυρόσβεσης, που χρησιμοποιούσαν πάρα πολύ παλιά προτού να γίνουν τα πυροσβεστικά οχήματα. Ακόμα είδα παλιά πυροσβεστικά οχήματα και μια μοτοσυκλέτα.

Στο χώρο προβολής βίντεο παρακολουθήσαμε την προσφορά των πυροσβεστών σε φωτιές, σε καταστροφές λόγω ισχυρών ανέμων και πλημμύρων. Σε όλες τις περιπτώσεις έδειχναν να προσπαθούν για το καλύτερο ακόμα κι αν κινδύνευαν ή αν φοβούνταν.

Είδα διάφορες στολές πυροσβεστικού προσωπικού, πιλότων για περιπτώσεις πυρκαγιών, δασώσεων και επέμβασης σε σπάνια γεγονότα. Ακόμα είδα συλλογή πυροσβεστικών εργαλείων και εξαρτημάτων.

Περίπου στο τέλος της ξενάγησης μπήκαμε σε μια σειρά όλοι οι μαθητές και ο καθένας έριχνε νερό με τη μάνικα. Στο τέλος η κυρίας σήκωσε τη μάνικα κατακόρυφα και το νερό έπεφτε σα βροχή.

Νιώθω ότι πρέπει να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους Πυροσβέστες που μας βοηθάνε και μας προστατεύουν.

Σωσάννα Καψοκέφαλου Δ1

 

Η επίσκεψη στο Μουσείο Πυροσβεστικού Σώματος

Την Πέμπτη 1η Νοεμβρίου επισκεφτήκαμε το Πυροσβεστικό Μουσείο και περάσαμε υπέροχα. Γνωρίσαμε πως ντύνονταν στα παλιά χρόνια οι πυροσβέστες και τι μέσα χρησιμοποιούσαν για να σβήσουν τη φωτιά. Επίσης είδαμε ένα βίντεο τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουν τη φωτιά.

Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν που στο τέλος της ξενάγησης μας εμπιστεύτηκαν και χρησιμοποιήσαμε την αντλία νερού. Ακόμα την ώρα που κατευθυνόμασταν προς το πούλμαν χτύπησε το κουδούνι και ξαφνικά είδαμε τους πυροσβέστες να κατεβαίνουν από μια τσουλήθρα και να μπαίνουν μέσα στα πυροσβεστικά οχήματα και να φεύγουν γρήγορα για να σβήσουν μια φωτιά.

Μαριάνθη Βασιλειάδη Δ1

 

 

PS1

PS2

PS3

PS4

PS5

PS7

1o Φύλλο Εργασίας στα Αγγλικά

Μικρά μου nopitsipitsikakia, όσοι από εσάς επιθυμείτε μπορείτε να τυπώσετε και να κάνετε το παρακάτω φύλλο εργασίας και να μου το δώσετε τη Δευτέρα. Νομίζω πως θα σας αρέσει πολύ.

Your English Teacher,

MB